خدا غریبه

 

سلامی به بلندای کوه های اورست و دماوند امیدوارم حالتون خوب باشه امروز ازتون خواهشی دارم،خواهش می کنم حتما این کلیپ و ببینید شاید هم بعضی از شما ها دیده باشید ولی بازم دیدنش ضررنداره و خالی از لطف نیست 

امروز به یک حقیقت تلخم برخورد کردم که نتیجه گیریشو به عهده خودتون میزارم

و اونم اینه((قبلا خانم ها می گفتنددکتر محرم آدمهبعدش کم کم عکاس و فیلمبردار

و عاقد و پسر خاله و برادرشوهر و شوهر خواهر و همکار و رئیس هم محرم شدن

الان که فقط موقع نماز چادر می پوشند ظاهرا فقط خدا نامحرمه))



نظرات شما عزیزان:

شقایق
ساعت14:54---6 خرداد 1396
سلام داداش جان خوبی؟
همون شب فاطی اومده بود گفت حدس میزدم سامان وبلاگ مهسا رودرست کرده باشه


تنها دل
ساعت22:50---22 ارديبهشت 1396
"عشق" باید؛
پا به پا ی ما پیر
شود...
نه آنکه ما
به پای عشق
"پیر" شویم!

پاسخ:سلام،ممنونم بخاطر کامنت بسیار زیباتون بله کاملا درسته عشق باید به پای ما پیر شود مرسی از محبت همیشگیتون نسبت به وبلاگ خودتون پاینده باشید


تنها دل
ساعت14:33---22 ارديبهشت 1396

سلام مهربان ...
پاسخ:سلام خوبید؟خیلی خوشحال شدم از دیدن کامنتتون و از برگشتتون به جمع دوستان میهن بلاگیتون براتون بهترین آرزوها رو دارم موفق باشید


بانویی از تبار سادات
ساعت13:03---10 ارديبهشت 1396
درختان می گویند بهار
پرندگان می گویند ، لانه
سنگ ها می گویند صبر
و خاک ها می گویند مصاحب
و انسان ها می گویند «خوشبختی»
امّا همه ی ما در یک چیز شبیهیم ،
در طلب نور !
ما نه درختیم
و نه خاک .
پس خوشبختی را با علم به همه ی ضعف هامان در تشخیص ،
باید در حریم خودمان جستجو کنیم …
سلام ممنون از کامنت خوبتون ... وبلاگ خیلی خوبی دارید
موفق باشید. یاعلی ...
پاسخ:سلام ،بسیار زیبا بود مرسی از کامنت زیباتون نظر لطفتونه همچنین منم برای شما آرزوی موفقید وسعادت در دنیا و آخرت را دارم موید باشید


مهرسا
ساعت11:37---10 ارديبهشت 1396
یکی از افتخاراتم اینه:
که فقط خوشگل ها و خوشتیپ ها پستامو لایک میکنن.
زشت ها فقط نگاه میکنن!
میگی نه? نگاه کن.....منم ی خوشگل
پاسخ:سلام، خواهش می کنم مرسی بابت کامنت زیباتون براتون آرزوی تندرستی و عمری طولانی رو دارم موفق باشید


قاصدک
ساعت10:03---8 ارديبهشت 1396
سلامممممم مرسی از کامنتتون .وبلاگ خوبی دارید موفق باشی
پاسخ:سلام،خواهش می کنم ،مرسی نظر لطفتونه همچنین منم برای شما آرزوی موفقیت و تندرستی می کنم


L
ساعت14:57---27 آذر 1395
سلام. خوبین؟ عیدتون مبارک و همچنین پیشاپیش شب یلداتون هم مبارک باشه. بهترین ارزو هارو براتون دارم.موفق باشین
پاسخ:سلام،مرسی شما خوبین؟خیلی وقته ازتون خبری نیست با خودم گفتم حتما دیگه ما رو فراموش کردید امیدوارم حالتون خوب باشه یلدای شما هم مبارک باشه همچنین پیروز و سربلند باشید


وحیده
ساعت15:41---26 آذر 1395
خوشبختی داشتن کسی
است که بیشتر از خودش
تو را بخواهد و بیشتر از تو
هیچ نخواهد و تو برایش
تمام زندگی باشی!
پاسخ:سلام ،دقیقا همینطوره مرسی از حضور گرمتون و کامنت زیباتون موفق باشید


تنها دل
ساعت19:40---26 آبان 1395
هشت ضرب‌ المثل‌ مدیریتی عجیب از سراسر دنیا
:

1- جامایکا :
قبل از آنکه از رودخانه عبور کنی ، به تمساح نگو “دهن گنده” .
تفسیر : تا وقتی به کسی نیاز داری، او را تحمل کن و با او مدارا کن .

2- هاییتی :
اگر میخواهی جوجه‌هایت سر از تخم بیرون آورند ، خودت روی تخم‌مرغ ها بخواب .
تفسیر : اگر به دنبال آن هستی که کارت را به بهترین شکل انجام دهی آن را به شخص دیگری غیر از خودت مسپار .

۳- لاتین :
یک خرگوش احمق ، برای لانه‌ی خود سه ورودی تعبیه می‌کند .
تفسیر : اگر خواهان امنیت هستی ، عقل حکم می‌کند که راه دخالت دیگران را در امور خودت بر آن‌ها ببندی .

۴- آفریقا :
هر سوسک از دید مادرش به زیبایی غزال است .
تفسیر : معادل فارسی اش می شود ، اگر در دیده‌ی مجنون نشینی ، به غیر از خوبی لیلی نبینی .

۵- روسی :
بشکه‌ی خالی بلندترین صدا را ایجاد می‌کند .
تفسیر : هیاهو و ادعای زیاد نشان از تهی بودن دارد .

6- اسپانیا :
برای پختن یک املت خوشمزه ، حداقل باید یک تخم‌ مرغ شکست .
تفسیر : بدون صرف هزینه به نتیجه‌ مطلوب دست نخواهی یافت .

7- روسی :
هر که چاقوی بزرگی در دست دارد ، لزوماً آشپز ماهری نیست .
تفسیر : دسترسی به امکانات مطلوب ضامن موفقیت نیست .

8- ژاپنی :
اگر می خواهی جای رئیس ات بشینی پس هلش بده بره بالا
تفسی : برای پیشرفت زیر آب کسی رو نزن !
پاسخ:سلام بسیار زیبا بود مرسی از کامنت های زیبا و حضور همیشه گرمتون موفق باشید


maryam
ساعت21:36---5 آبان 1395
سلام خوبین؟کجایین؟نیستین؟
پاسخ:سلام،ممنون شما خوبید؟والا درگیر کار و زندگی و درسمم،از احوال پرسیتون بسیار سپاس گذارم ،خوشحال شدم که کامنتتونو دیدم براتون بهترین ها رو آرزو می کنم شاد و تندرست باشید.


saygol
ساعت0:01---28 مهر 1395
شش آئین زندگی . . . . .

قبل از دعا . . . . .
ایمان داشته باش

قبل از صحبت . . . . .
گوش کن

قبل از خرج کردن . . . . .
بدست آور

قبل از نوشتن . . . . . .
فکر کن

قبل از تسلیم شدن . . . . .
تلاش کن

و . . .

قبل از مردن . . . . .
زندگی کن
پاسخ:سلام بسیار زیبا و پند آموز بود مرسی از کامنت زیباتون


بهار
ساعت19:14---26 مهر 1395
سلام گلم
وبت عالیه
اگ با تبادل لینک موافقی خبرم کن
پاسخ:سلام،ممنون نظر لطفتونه وب شما هم زیباست،وب شما با افتخار در کنار وب های دیگر دوستان عزیز ثبت شد،از حضور گرمتون و کامنتتون بسیار سپاس گذارم براتون بهترینها رو آرزو می کنم شاد و سلامت موفق باشید


meslehmah
ساعت14:13---15 مهر 1395
بچه های منفیتون ارشاد شدن عایاااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟
پاسخ:سلام،آره خیلی ، اون روزی که این ویدیو رو دیدیم تو راه بازگشت رفتن به خونه هامون همش صدای پچ پچ بچه ها در مورد ویدیو به گوشم می رسید


meslehmah
ساعت21:51---14 مهر 1395
واااااااااااااااای داداش چه جالب که این ویدیو هه رو گذاشتی.

دیده بودمش پارسال. نو لپتاپم دارم. منتاها میکس عکسای ویدیو من با میکس عکسای ویدیو تو فرق داره. ولی واقعا قشنگه
پاسخ:سلام،این یک ویدیو معمولی نیست خیلی باید رو متنش فکر کنی و به عکسهاش دقت کنی و ساده ازش نگذری،این ویدیو رو خودم موقعی که اول دبیرستان بودم دیدم مدیر مدرسمون ما رو برد به اتاق دیتا و برامون این ویدیو به نمایش گذاشت و تقریبا یک ساعت هم توضیح میداد در موردعکسهاش و متنهاش وخیلی برام جالب بود اون روزو یادم نمیره کل بچه های کلاسمون از بچه منفی ها گرفته تا بچه مثبت ها کلا تحت تاثیر قرار گرفتن و دیدو عقیدشون عوض شد این یک ویدیویی بود که بعد چند مدتی جهانی شد،آهان خواهش می کنم امیدوارم کمال استفاده رو برده باشید با تشکر از حضور همیشه گرمتون و کامنت های زیباتون در پناه حق باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 13 مهر 1391برچسب:, | 6:37 | نویسنده : Saman Tanha |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.

پشتیبانی

محرم الحرام تسليت